Subject: Kooskõlastamine - Hiiumaa, Hiiumaa vald, Kalana küla JPV
From: Tampõld Timmo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 18:23:43 +0300

Tere

Vastavalt Eesti Lairiba Arenduse SA tellimusele koostab AS Connecto Eesti
„ELA511 Hiiumaa, Hiiumaa vald, Kalana küla JPV“  tööprojekti.

Antud projekti raames rajatakse Hiiu maakonnas, Hiiumaa vallas, Kalana
küla tarbeks sideühendused.

Manuses projekti materjalid.

Palume Transpordiameti kooskõlastust projektile.

Lugupidamisega

Timmo Tampõld

projekteerija

projekteerimise ja geodeesia osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5330 5761

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee